viernes, 17 de junio de 2011

Nire Familiaren Deskripzioa

Nire familia oso handia da. Etxeko familia deskribatuko dut.
Ama:Ama oso handia eta polita da. 33 urte ditu, ekainaren 22an 34 urte egingo ditu. Nire ama oso ona da. Asko maite gaitu ni, anaia eta arreba. Amak Raquel du izena.
Arreba: Ni baino txikiagoa da eta polita da. 7 urte ditu otsailaren 26an 8 urte egingo ditu. Nire arreba nirekin oso ona da. Bera esaten duenez ni naiz bera nebarik onena. Arreba Oihane deitzen da.
Anaia: Ni baino handiagoa da eta ona ere bai. 12 urte ditu irailaren 29an 13 urte egingo ditu.Nire anaiak nirekin jolastu nahi du beti eta arreba ohianerekin. Anaiaren izena Erik da.
Txakurra: Oso polita eta txikia da. 14 urte ditu abenduaren 10ean 21urte egingo ditu. Nire txakurra oso ona da. Asko maite dugu etxeko guztiok. Beraren izena Koka da.
Ah! Ni ere nago baina ni ezagutzen nauzue, nire izena Endika da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario