viernes, 8 de marzo de 2013

URKIOLA



Urkiola

Oso urduri geunden autobusean Urkiolara iristeko.Heldu ginenean mapa bat eman ziguten ibilbide bat egiteko.Ibilbide horretan asmatu behar genuen noiz eraikin zuten edo frogak egiten genituen adibidez: ura edan eta hiru buelta harri bati ema, eta bota ura ,hori da ez eukitzeko txantxarrarik edo eman hiru buelta harri bati eukitzeko mutil edo neska laguna.
Oso ondo pasatu genuen. Ibilbidea amaitu genuenean mendi batera igo egin behar genuen askaria jateko eta hor elurra ikusi nuen.Denok elurretara joan ginen jolastera.Ze ondo pasatu genuen!Askaria jan eta gero bideo bat ikusi behar genuen eta Anbotoko Mariren istorioa kontatu ziguten. Bideoa ikusi eta gero hartz eta putre disekatu bat ikusi genuen.
Atera ginenean Mariren aurpegia ikusi genuen mendi batean.Geroxeago beste jolas bat ikusi behar genuen baina ez begiekin, baizik eta prismatiokoekin. Bilatu behar nuen 6 txori gezurrezkoa eta nik 5 txori aurkitu nuen oso zaila zelako.Azkenean jan genuen, jolastu eta eskolara joan nintzen.Heldu nintzenean bero handia egiten zuen. Eskolara sartu eta txirrina jotzean etxera joan nintzen Maitanerekin eta Elianerekin

No hay comentarios:

Publicar un comentario