martes, 26 de febrero de 2013

ASTEKO LANA.



ZER EGIN DUDAN ASTE OSOAN

Kaixo nire izena Jon da eta kontatuko dizuet zer egin dudan astean.
Astelena: etorri eta gero eskolatik egin nuen etxerako lanak.Hori eta gero joan nintzen kalera jolastera gure lagunekin.Etorri nintzenean kaletik pijama  ipini nuen eta futbol motxila prestatu nuen bihar joateko entrenamendura.
Asteartea:joan nintzen eskolara baina ez zen beste egun batez bezala.Egun honetan joan behar nintzen 6.Mailara ze nire klase joan zen txango batera baina ni ez nintzen joan.Eskola eta gero joan behar nuen entrenamendura nire
Asteazkena:  anaiarekin, bera jolasten du nirekin.
eskola eta gero joan nintzen urtebetetze batera eta oso ondo pasatu ginen guztiok.
Osteguna:joan nintzen kalera jolastera Ikerrekin nire lagun onena da.Iker ere jolasten du futbolean nirekin.Kalea eta gero prestatu behar nuen berriro furbol motxila ze bihar joan behar nuen entrenamendura

No hay comentarios:

Publicar un comentario