martes, 26 de febrero de 2013

OSPITALEA



GURUTXETA
Kaixo, ni Alaia naiz eta nire esperentzia Gurutxetan kontatuko dizuet.

Gurutxetan egon nintzen haragi zatitzo bat eztarrian gelditu zitzaidalako.

Lehenezgoz pizka bat aspertuta egon nintzen baina gero oso ondo pasatu nuen.

Hor bisita asko izan nuen, etorri ziren nire osabak, nire izekoak, nire ahizpa, nire aitak, nire aititeak eta nire amonak.

Gurutxetan egotean hasi nintzen jolasten eta musika entzuten.

Egun batean, taller bat zegoen eta nik egin nuen plantila batekin  lau marrazki oso politak.

Ikusteko nola neukan hestegorria, papilaren proba egin nuen.

Janaria eman zidaten lehenengo janaria, janari likidoa izan zen: pure, pure,konpota eta yogur.

Azken egunetan, janaria zen normala,oiloa edo txahal adibidez.

Oso ondo pasatu nuen!

 Sinadura:
Alaia Peña.
                                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario