miércoles, 19 de marzo de 2014

ASIMO



Asimo gaiztoa
Nik diru asko nintuela Asimo bat erostea erabaki nuen. Japoniara joan behar nuen nire aitarekin erostera. Hegazkinez 9 ordu egin ginen eta Japoniara heldu. Toys Asimo dendara joan ginen erostera baina ez zeuden. Bi egun pasatu genuen hotel batean. Bi egun gertatu, Asimo robota erosi genuen. 1,30 cm nehurtzen du eta 54kg pisatzen du. 140.000€  balio zuen. Hegazkinan buelta egin genuen Italia.

Nire Asimo oso ona zen, ohea egiten zuen, janaria egiten daki, etxea garbitzea... Nik entrenamendura joaten naizenean berak nire umea zaintzen du.

Egun batean, Asimo gaiztoa bihurtu zen eta nire etxea apurtu egin zuen baita ere nire auzokideen etxea. Nire auzokideek niri salatu zidaten eta orain kartzerala joan behar dut.

Toys Asimo nire etxera etorri zen eta pieza bat aldatu zion Asimori. Nik  kartzelatik atera nin-         tzen baina nire auzokideari 50.000€ eman behar eman nion. Nik bakarrik 30.000€ neukan. Nik 20.000€ eman nion baina 30.000€ oraindik eman  behar nuen eta lan handi bat bilatu nuen. 10 egun pasatuta, lan bat aurkitu nuen hilabetero 3.500€ ematen didate. Margolaria zen lan hori.

Azkenean, nire auzokideari bere dirua eman nion.

No hay comentarios:

Publicar un comentario