lunes, 14 de noviembre de 2011

HALLOWEEN


HALLOWEEN

Ni eta nire lagunak halloween ospatuko ginen mozorroak bagenituen .
Ni nengoen Jonekin, Iker s Imanol A eta Gorkarekin . Gero neskek
beraiek bakarrik geratu nahi zuten . Joan ginen etxez etxez susto batzuk
ematen eta bromak gastatzen.



Gozoki asko lortu genituen. Gero gure lagunak eta ni joan ginen etxe batera .
Hor oso etxe misteriotsua eta beldurgarria zen. Ni eta nire lagunak
ganbaran sartu ginen. Iker s esnatu egin zen txisa egitera eta banpiro bat
ikusi zuen.


Banpiroa odola atera eta iker s ri bampiro bat bihurtu zen. Gero gorka esnatu zen ere eta pasiotik ibiltzen ari zen berak ez zekien tranpak zeudela. Gorka zapaldu zuen trampa bat eta ikusi zuen espata bat eta moztu zioten burua .
Gero jaiki ginen guztiak eta te bat prestatu egin genuen
guztientzat Jonek eta nik ez genuen .Neskak bai te hori zeukan
pozoinba eta hil ziren ! gero nik eta Jonek alde egin genuen eta pasiloa banpiroz beteta zegoen.

Amaiera .

No hay comentarios:

Publicar un comentario