lunes, 14 de noviembre de 2011

HALLOWEEN.


                                                               Halloween

Kaixo ni Ainhoa naiz eta Halloween gaueko sorginez mozorratu nintzen eta nire lagun mina Irati ere bai.Nire bi lagunak bikiak dira eta Iker eta Imanol deitzen dira.Imanol,”Chuqui el muñeco diabolico”mozorratu zen eta Ikerrek “La niña de la erxorcista”.Nire beste lagun batzuk Aritz eta Iker ere mozorratu ziren:Aritz”Mounstro de la noche”mozorratu zen eta Ikerrek”Muerto viviente”

6etan geratu ginen etxez etxez joateko eta esaten genuen “Truco o Trato”eta esaten ziguten Truco eta atea ixten gintuzten guk komuneko paperarekin etxea bete genuen,eta esaten bazuten Trato ez genion ezer egiten.
Gozoki asko eman zizkiguten baina ere Bonik gaztainak eman zizkigun,gaztaina bat bakoitzarentzat baina lagun batzuk berriro jartzen zuten eskua eta berriro ematen zizkien. Gozokiak eta etxeak ez ziren geratzen,orduan Iratiri hilerrira joatea esan zion.Hilerrian geundenean    bakarrik entzuten zen haizea.Bilatu genuen leku ona lo egiteko eta denak sartzeko.
Gero,eskutalekura jolastu genuen eta Irati eta biok talde berdinean ginen,Iker eta Imanol eta Aritz eta Iker.Aritz eta Iker geratzen ziren eta Irati eta biok hilobi baten alboan jarri ginen eta Iker eta Imanol ez nekien non zeuden.Irati eta niri harrapatu gintuzten eta Iker eta Imanol ez ziren agertzen.Azkenean zarata pixka bat entzun genuen eta bi hilobi zabaldu ziren eta bi mutil atera ziren eta zombi batzuk ziren.Guztiak,korrika egin genuen,oihu asko,negar egin....Zombi bat Aritzengana eta bestea Iratirengana.Ni,erori nintzen eta hankan mina egin nuen eta ezin nuen korrika egin.Ni,urduri jarri nintzen eta bat nirengana etortzen zen eta nik despistatu nintzen eta hilobi baten barruan hizkutatu nintzen.
Nik izan ezik denak zekiten Iker eta Imanol zirela baina nik ez.Hilobian egonda Iker eta Imanol hilobia zabaldu eta susto handi handi bat hartu nuen.
Azkenean, pasatu zena kontatu zidan Iratik zeren eta besteak lotan zeuden.Nik Iratiri esan nion errebantxa mutilei egitea eta berak baietz esan zidan.Irati eta biok zarata egiten hasi ginen eta harriak botatzen geuden mutil bat esnatzen zenean Irati eta biok lotan geundela egiten genuen.Azkenean, beste egunean Imanolek esan zuen ea bagenekien nor zegoen zarata egiten eta harriak botatzen.Irati eta nik begidara bat egin genuen eta farre egin genuen.Imanolek galdetu zuen ea gu izan ginen eta eta Irati eta biok ezetz esan genuen.


                                                                              Ainhoa Fernandez

No hay comentarios:

Publicar un comentario