jueves, 24 de febrero de 2011

SAN VALENTIN GUTUNA

Santurtzin, 2011ko otsailaren 9an

Kaixo Fer:
Oso asperturik nago zu gabe.
Eskolan maisua matemetika azaltzen dagoenean ezin naiz kontzentratu zurengan
pentsatzen nagoelako.
Gauean ezin dut lorik egin, beti zu nire buruan zaudelako.

Zu zara nire bihotza, benetan maite zaitut, ez da gezurra.
Lotsa handia ematen dit gutun hau idaztea baina azkenean animatu naiz, ezin
nuen aguantatu gehiago zutaz sentitzen nuena.
Ez naiz gose, eta eskolan zigortu egin naute ez nagoelako adi, baina niri ez
zait inporta maitemeduta nagoelako.

MAITE ZAITUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Maite zaitut,
asko eta asko.
Izar bat bezala,
hartz txiki bati.
Ni Ane,
hau esaten dut:
Maite Zaitu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario