jueves, 24 de febrero de 2011

SAN VALENTIN GUTUNA

Santurtzi,2011 otzailaren 11 a.

Kaixo ama! Zelan zaude?

Niretzako munduko amarik onena zara. Horregatik asko maite zaitut. Hoberena merezi duzu. Zugatik dena gustatzen zait: zuk egiten dituzun tartak gozo-gozoak daude, igandero elkarrekin ikusten dugunean pelikula, afariak prestatzen dituzu.... Egun batean nire amak galdetu zidan ea gustatzen zitzaidan nire familia eta nik esan nion: nire uste gure familia oso ona eta polita da. Ni oso zoriontsua naiz, zu nire ama zarelako eta hori erakusteko hau esan nahi dizut: asko maite zaitut, bihotzetik ateratzen zait. Batzutan eskolan aspertzen naiz eta zuregana etorri nahi dut baina ezin dut. Niri zure graziak ere gustatzen zaizkit...Oso divertigarriak dira!!!! eta batzutan haserretzen naiz zurekin, baina gero esaten dizun: “barkatu”.

Azkenean ASKO MAITE ZAITUT:

No hay comentarios:

Publicar un comentario