jueves, 24 de febrero de 2011

SAN VALENTIN GUTUNA

Santurtzin, 2011otsailaren 10a

kaixo, Maitane maitea:

Zelan Bartzelona? Ni ondo nago eta zu ondo egotea espero dut. Ni zurekin ametsetan nago, eta laster etortzea espero dut zure falta sentitzen dut eta. Zure musuak falta zaikit, zure abotza ere falta zait... Eta zuk zer sentitzen duzu nitaz? Noiz zatoz? 14an mahai bat enkargatu dut biok elkarrekin afaltzeko.
Eta zuretzako opari bat ere daukat, zuri guztatzen zaizun Justin Bieber sarrera batzuk ikusteko, baina Madrilera joan behar dugu. Hotel batean ostatatuko dugu eta joango gara kontzertura. Bueno Maitane zure erantzunaren zain nago. 14an oso ondo pasatzea espero dut. Galdetu zure amari ea usten badizun Madrilera joan Justin Bieber ikustera, baina zu bakarrik eta hotela nik ordaintzen dudala esan ere. Beno, nire amak esan dit ogia erostera joan behar dudala.

Agur Maitane maitea

No hay comentarios:

Publicar un comentario