lunes, 28 de febrero de 2011

MONTXUTO ESTRALURTARRA NIRE ETXEAN

Bazen behin estralurtar bat nire etxera ailegatu zena, bere izena Montxuto zen, eta nire amarengana joan nintzen esatera.
Baina nire amak ez zuen sinetsi Montxotorena. Gero nire gelara jolastera joan nintzen nire jostailuekin. Bat-batean Montxuto agertu zen nire aurrean eta nire aitarengana joan nintzen esatera estralurtar bat zegoela nire logelan. Orduan nire aita joan zen ikustera ea estralurtar bet zegoen.
Eta hor zegoen Montxuto estralurtarra, gero nire aitak poliziari deitu zion gure etxera etortzeko eta estralurtarra eramateko. Poliziek hori egin zuten, baina Montxuto laborategira probak egiteko eraman zuten ere. Eta ala bazan edo ez bazan sar dadila kalabazan eta irten dadila Santurtziko plazan.

Aida

No hay comentarios:

Publicar un comentario