jueves, 24 de febrero de 2011

SAN VALENTIN GUTUNA

Santurtzin 2011ko otsailaren 10an

Neba maitia:

Txikitatik maite zaitut. Beti jolastu dugu eta gauza asko gehiago, batzuetan pizka bat kabezota zara baina ez da importa maite zaitut eta. Orain handia zara eta ez zara egoten nirekin zure lagunekin baizik, baina nik ulertzen dut. Zurekin ametzetan nago, espero dut zuk nirekin ere. Zuk ez bazaude triste ipintzen naiz, baina zu bazaude oso pozik nago. Zure ahotsa ez badut entzuten ez dakit zer egin. Zuk nire alde egin duzu. Beti etxerako lanak egiten laguntzen didazu eta gauza gehiago egiten ere. Gutun hau da zuk jakiteko zenbat maite zaitudan. Baina gauza bat ez dizut kontatu, zenbat maite zaitudan miloka urte behar dut.

Maite zaitut Jon Ander musu bat eta bezarkada handi bat.

Zure arreba

No hay comentarios:

Publicar un comentario