jueves, 24 de febrero de 2011

SAN VALENTIN GUTUNA

2011/ 14 /2 MIGUEL
Kaixo Miguel:Zelan herritik,ondo ezta, gaur SAN VALENTIN eguna denez eman dizut gutun hau,asteburu honetan ikusi zaitut tabernan zure neba eta zure lehengusinarekin.

Zu agian ez zara gogoratzen ,baina ni bai ,zen abuztuaren 16an joan nintzen herrira eta badakizu zure eskolaren alboan badaude piscinak, ba han nire nebari eta nire lengusina Jon baloia uretara jausi zitzaion. Orduan ni joan nintzen hartzera eta han zeuden zu eta esan zenidan sartzen zara edo ematen dizut, eta esan nizun emateko mezedez. Egon nintzen 5 ordu eskua garbitu barik uste dut ba dakizula zertaz nagoen hitzegiten

MAITEMINDUTA NAGO ZUTAZ,maite zaitut.
joango naizenean ikusiko zaitut .
Agur, musu handi bat,.


POEMA ZURETZAT MIGUEL
MAITE ZAITUT ASKO ASKO EGUNAK PASA EGUNAKAZTU ZU ZARA NIRE BIOTZA ZU ZARA NIRE BEGIAK ZUREKIN BETI MAITIA,MUSU ERRAIDOILA ZURETZAT NIRE MAITIA AHU JARTZEN DIZU ZURE BIZITZA MUSUAK PASA MUSUAK GORDE ZU BETI BETI NIRE BIHOTZA

No hay comentarios:

Publicar un comentario