jueves, 24 de febrero de 2011

SAN VALENTIN GUTUNA

Nire maitia santurtzin,2011ko otsailaren 9a



Nire bizitza Dereck Morgan:
Gauean ezin dut lorik egin zutaz pentsatzen nagoelako,nire lagunei egunero zutaz hitz egiten diet,nire maisuak azaltzen dituenean gauzak ez naiz enteratzen zutaz nagoelako pentzatzen,ikusten zaitudanean gehiago gustatzen nauzu,nire auzokidea zara eta ikusten dizudanean eskaileran gogoak ditut musu bat emateko.

Egun batean esango nizun nire etxera etortzeko lo egitera eta orduan hor ateratzeko nirekin esango nizun eta ikusten dizudanean begiak distira egiten didate.Dereck, nire bizitza zara ez dizut inoiz ahaztuko,azken egunean ikusi zintudanean musu bat eman zenidan eta oraindik dut zure oroimena nire ezpainetan, mentazkoa zenuen.Ez dizut inoiz ahaztuko.
Aurkeztu nizunean nire lagunak oso majua zirela esan zidaten.Nire amak zigortu nau babian nengoelako zutaz pentsatzen eta dena ahazten zitzaidan eta 0ak ateratzen nituen nire azterketetan nire bihotza taupaka hasten da zutaz pentsatzen nagoenean.

musu handi bat eta espero dut zuk ere ez ahaztea eta zuk idaztea.
Maite zaitut

No hay comentarios:

Publicar un comentario