martes, 20 de marzo de 2012

EDABE MAGIKOA


            
       Ni zientzialari bat naiz. Nire laborategian nago esperimentu ba egiten eta edabe magikoa asmatu dut. Edabe honekin ikustezina egin al naiz, baina ondorioak ditu: beltza jartzen zara, bero handia duzu. Arriskuak nik ez pasatzeko tximinu batengan frogatuko dut.

       Tximinoa edan eta gero ikustezina da, baina orain ikusteko edabea egin behar dut horretarako: sugandilaren buztana, tximino baten begia eta landare berezi bat. Landarea dagoela munduko beste aldean.
Hasi naiz itsasontzia prestatzen ateratzeko.

Bidaian gauza asko gertatu dira baina ailegatu naiz eta bueltatzean nire laborategia saldu dute.

Zoratuta nago, metralieta bat hartu eta guztioi hil ditut.

Orain kartzelan nago eta ez naiz inoiz aterako.


No hay comentarios:

Publicar un comentario