martes, 20 de marzo de 2012

EDABE MAGIKOA


  Ni zientzialari bat naiz .Nire laborategian nago esperimentuak egiten eta edabe magikoa asmatu dut . Edabe honekin egin al duzu gauza asko : transformatu al zara, marrazki bizidunen barruan sartu al zara , geroaldira joan al zara …
 
  Egun batean etxean telebista ikusten , entzun nuen zer (el  doctor magnolia ) atera zuen edabe magiko bat eta oso ona zela  gauza asko egin al zen hori edaten eta farmatzian zegoela nahi zuenarentzat.                                                                    Gustatu zitzaidan iragarki hori orduan ikusi eta gero joan nintzen erostera farmatziara .
 Ailegatu nintzenean farmatziara sartu nintzen eta esan nion neskari (el doctor magnolia ) atera zuen edabe magikoa nahi nuela eta neskak atera zuen , galdetu nion neskari ea ona zen eta neska esan zidan baietz .
  Ia etxera joan  nintzen eta sartu nintzenean jezarri nintzen sofa batean eta edate magikoa edan nuen , 2 minutu pasa eta gero ondorioak hasi ziren .
  Etorkizunara joan nintzen eta etorkizunean sofan eserita nengoen. Bapatean telebistan sartu nintzen marrazki bizidunekin efektuak pasatu behar ziren baina ez ziren pasatzen eta ez nintzen ateratzen ia urdurik jartzen ari nintzen .Mutila  geratu zen betirako etorkizunean eta batzuetan  marraski bizidunetan agertzen da .
         Eta hala bazan edo ez bazan sar dadila              SANTURTZIKO plazan

No hay comentarios:

Publicar un comentario