martes, 20 de marzo de 2012

EDABE MAGIKOA


Behin batean geunden Imanol J, Iker S,Andoni,Unai, Aitor eta ni parketik joaten.
Bapatean Unaik esan zuen,-begira etxe bat bertan hutsik dagoela,joango gara barrura.- esan zuen. Eta joan ginen barrura,barruan edabe urdin bat zegoen,Andonik hartu zuen.Esan zuen- hau zer da-.Andoniri erori zitzaion edabea telebista batean eta suerte txarrez telebistan monstruo asko zeuden. Monstruoak telebistatik atera ziren eta jan zuten Aitor.Gu korrika hasi ginen, baina ni erori nintzen eskalera batzuetatik, monstruoak joan ziren nire lagunen atzetik.

Ni joan nintzen korridore batetik eta biltegian edabe horietakoak zeuden,eta pentsatu nuen -hori esan nahi du ¡MONSTUOAK ETORRIKO DIRA¡bapatean 10 monstruo etorri ziren korrika, ni izkutatu nintzen.Monstruoek eraman zuten edabea.Joan nintzen bere atzetik eta zeuden botatzen edabea telebistan,orain zeuden gizon otsoak,banpiroak zonbiak,infernu bat zen eta joan nintzen nire lagunak bilatzera.
Joan nintzen kalera eta gizon asko hilda zeuden.Aurkitu nituen lagunak etxe batean izkutatuta, baina ez zegoen Iker S hilda zegoelako. Bapatean
gizon otsoa etorri zen eta eraman zuen Andoni. Etxera bueltatu ginen berriro.

Imanol banpiro batekh arrapatu zuen eta zaunka egin zion Imanoli. Hor zegoen Andoni. Ni joan nintzen Andoni ikustera eta Unaik apurtu zuen telebista.Monstruoak desagertu ziren.Unai, nik eta Andonik etxe bat egin genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario