martes, 20 de marzo de 2012

EDABE MAGIKOA


 Ni zientzialari bat naiz. Nire laborategian nago esperimentuak egiten eta edabe magikoa asmatu dut. Edabe honekin edozein potere hartu ahal da. Guztietatik, bakarrik hiru izan ahal dituzu.

          Egiteko, nahaste kimikoak erabili ditut eta ez dakit ondoriorik dituen.
Horregatik tximino batengan frogatu nuen. Tximinoak hiru potere aukeratu zituen: bananako gorputza, altu jauzi egitea eta etorkizuna ikustea.

          Ez zen laguntzekoa, berak jauzi batekin ihes egin zuen.
Horregatik orain izaki batekin frogatu dut.

          Edan eta altuz bere potereak esan zituen: elementuak kontrolatzea, hegan egitea eta dirua sortzea. Berehala dirua sortzen hasi zen. Eta bapatean lurra ireki eta dirua gorde zuen. Gero itxi zuen.

          Nik dena idazten egon nintzen. Dena ondo zihoan eta orduan hegan egiten hasi zen. Ezin zuen mugimenduak kontrolatu. Dena txarto zegoen, baina asteak pasata potereak erabiltzen ikasten hasi zen.

          Abaratsa zenez edabe gehiago erosi zituen. Orain 15 potere ditu eta gaur egunko supertximinoa da.

          Nik ez nekiena zen, tximinoa ondorio txarrak izan zituela; txikitxen joan zela eta potereak galtzen joan zen hil arte. Gero hil zen lekuan odol horia geratu zen. Zapaltzen duena potereak aldrebes hartzen ditu.

          Egun batean gizakia hil zen eta hainbat potere zutenez hiri osoa likidoz bete zen. Gizakientzat efektu kaltegarriak ez dituenez, pertsonek bizitzen jarraitzen zuten baina supermana kontrolatzen zitzaiola konturatu gabe.

          Dena gelditzera joan nintzen eta eta edabea erori zen supermaneko restoetan.Bapatean edaten hasi nintzen nahastuta zegoela jakin gabe.

          Edabe magikoa orain deseoak ematen zituen eta nik azkar dena berriro hastea erabaki nuen.

Txarto ulertuta, unibertsoa berriro hasi zen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario