martes, 20 de marzo de 2012

EDABE MAGIKOA


Ni zientziarali bat naiz. Nire laborategian nago esperimentuak egiten eta edabe magikoa asmatu dut. Edabe honekin ikustezina izan ahal naiz.
Bakarrik edabea tximinoekin erabili dut eta pertsona batekin erabili nahi dut, edangarria bakarrik irauten du 15 minutu.

Egun batean pertsona batek nahi zuen erabiltzea, pertsonaren izena David zen eta oso triste zegoen, ez nekien zergatik zegoen tristea eta galdetu nion

-Zergatik zaude triste?
-Hiltzaile bat nire atzetik dabil ni jotzeko, esan zidan Davidek
-eta zergatik ez zara beste lekura bizitzera joaten? Esan nion nik
-ez daukat ia dirurik eta hipoteka ordaindu behar dut.
-Horrexegatik nahi duzu nire edabe magikoa edan, ezta?
-bai
-baina ez dakit ze ondorioak duen edangarri magikoak pertzona   batengan.
-berdin zait nik bakarrik nahi dut hiltzailea niri ez ikustea
-bale, zuk nahi baduzu ematen dizut
-ondo.

Aste bat barru, Davidek nire laborategira bueltatu zen esateko gauza bat niri. Dabideri ikustean David oso haserre zegoen, aurpegia oso haundia zeukan,begiak oso txikiak, ur asko edaten zuen...

-zer gertatu zaizu?, esan nuen nik
-zure edangarri ondorioak dira eta oso itsusi nago, esan zuen Dabidek
-nire errua ez da zuk nahi zenuen edatea
-baina orain noiz kentzen zait ondorio hauek?
-ez dakit ikertu beharko nuke!!!!
Ikertu ondoren esan nion Davideri ez zela kentzen, Davidek teilatura joan zen eta teilaturik bota zen.

Edabe magikoa gorde nuen eta inoiz ez nuen berriro erabili.

No hay comentarios:

Publicar un comentario