miércoles, 23 de marzo de 2011

bidaia

Santurtzin,2011ko martxoaren 15an. Nire bidaia saloura ainhoa fernandez

-Kaixo Ainhoa nauzue zer nahi duzue?
-Pues Saloura joan nahi dut.
-Bale,zenbat egunerako?
-4 egunerako.
-Bale bilatuko dut. Hegazkina behar duzu?
-Bai,zeren eta Bilbotik ateratzen naiz.
-Bale uste dut baietz baina zenbat zarete?
-5 gara 3 ume eta 2 nagusi.
-Bale,leku egokiarekin eman duzu.
-Esan al didazu zer dagoen?
-Bai nola ez.
-Lehenengo egunean 8etan egon behar zara hegazkinean igota eta 1 ordu behar duzu ailegatzeko Bartzelonara eta Bartzelonatik Saloura joan behar zara autobusez edo trenez eta ordu erdi behar da.
Ailegatzen zarenean hotelera eramaten zaituzte maletekin eta jakuzzi,pistina ,masajea,spa...izango duzue eta gero, jatera.Arratsaldean,umeentzako pailasoak eta dantzak eta zuentzako afari erromantikoa.
-Bigarren egunean gosaria logelara ekartzen dizute zuek kanpaia ukitu ondoren,eta gero joango zarete zoo batera animaliak ikustera,gero,jatera.
Arratsaldean animazioa txikientzako miki,mini,donal...ikustera.
-Hirugarren egunean berriro kanpaia ukitu eta beste gosari espeziala.Gero,egun osoa PORTA AVENTURERA joango zarete eta 9 etan etorriko zarete hotelera.
-Laugarren egunean berriro kanpaia ukitu eta gosaria ekartzen dizuete eta gero festa bat agurra esaten.Azkenean jan eta igerilekura joan eta gero hegazkinera eta etxera.
-Zer iruditu zaizu?
-Primeran.
-Zenbat balio du?
-200 hegazkina eta Saloun erosten duzun guztia barne.
-Bale,noiz hartzen dut?
-Larunbatan?
-Ok bale primeran.
-Beste bat arte.
-Aio.
-Agur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario