martes, 1 de marzo de 2011

Merenge

Bazen behin estralurtar bat nire etxera ailegatu zena, bere izena Merenge zen, 12 urte zeukan eta Lurrara etorri zen misio bat egitera. Bere misio nahiko bat ateratzea zen.
Ondoren, ikastolara joan zen. Kontrola egin zuen eta 0,0 atera zuen. Ni ez nengeon harrituta, berak euskera ez zekienez, ezta ikastea ere, orduan ezin zuen honetsi. Berak liburuak jan zituen; nire liburuekin ikasi behar zuen. Hurrengo kontrolean 3 bat atera zuen, gero 4,99 eta 10 bat, baina bere misioia zen 5 bat ateratzea. Hurrengo kontrolean 5 bat atera zuen. Ezpaziora joan zen, baina kontrola galdu zuen. Egun horretan Lurrara joan zen nirekin hitzegitera. Ni andereñoarekin hitzegitera joan nintzen eta andereñoak kontrola berriro egin zion. Bosta atera zuen eta espaziora joan zen. Nagusia ZORIONAK eman zizkion eta Merengue nire bila etorri zen jai bat ospatzeko, ni harrituta geratu nintzen. Merenge nagusia izan zen.
SERGIO MARTINEZ

No hay comentarios:

Publicar un comentario