martes, 12 de abril de 2011

INAUTERIAK

Inauteriak oso politak eta dibertigarriak dira. Urtero ospatzen dira, eta gero, lagun batzuk jeisten dira kale-jira batean. Kale-jira bukatzen denean sariak banatzen dituzte. Inauteriak eskola guztietan ere ospatzen dira eta herri guztietan ere.
Aurten eskolan latorrizko gizonez joan gara eta dantza Trihler izan da, eta Kabiezezko kale-jiran frutaz joango naiz nire lagun batzuekin, nire ama, nire aita eta nire nebarekin. Beno nire herrian udan ospatzen dira inauteriak eta kale-jira bat dago ere. Urte batean Portura joan nintzen inauteriak ikustera, eta suak egon ziren, baina ez ziren, inoiz bukatzen, oso handiak ziren eta gure alboko jende guztiak eta guk atzera joan behar izan genuen suek guri ez emateko. Aurten Santoñara joan naiz inauteriak ikustera eta jende asko mozorrotuta zegoen: pailazoz, latorrizko gizonez, xakesko erreginaz edo erreginez, behiez, langilez, hipiz, zaharrez, hildaz, gizon ikustezinez, mejikanoz, ... oso politak ziren, eta gauez dizkoteka bat zegoen eta jende asko zegoen dantzatzen.

Aida


No hay comentarios:

Publicar un comentario