viernes, 1 de abril de 2011

marinela

Nire bidaia


Ni marinela naiz eta Santurtzitik ateratzen naiz nire itsasontzian. Familia osoa etxean utzi dut.Ni bitartean baleen bila joan naiz nire familiari jaten emateko. Eguzkia ateratzen ari zen eta ni Bermeora abiatu nintzen nire itsasontziarekin, nire tripulazioaren bila.

Geroago abiatu egin ginen ozeano pazifikora. Hor bale handi batzuk zeunden. Oso polita zen paisaia. Oso ondo genuen itsasoa ea arriskurik zegoen ikusteko, konturatu ginen marrazo bat zegoela handik bueltak ematen eta hori oso arriskutsua zenez, beste egun baterako hobeto zela adostu genuen. Bi egun pasa ondoren, marrazoa desagertu egin zen eta gure lanean hasi ginen. Egun horretan, 11 bale harrapatu genituen eta hondartza batera eraman genituen hor mozteko eta zatitan banatzeko guztiekin. Ni kapitaina naizenez, parte handiago eraman nuen etxera eta hori zen nire bizitzako lana egun guztietan baleak harrapatzea. Nire familia zaku handi batekin ikusi nindutenean oso pozik jarri ziren. Eta handik aurrera ez genuen gose gehiagorik izan. Eta familia garrantzitsu bat izan ginen herriarentzat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario