viernes, 1 de abril de 2011

marinela

Ni marinela naiz eta Santurtzitik atera naiz itsasontzian. Txinara joan nahi dut. Bidaian, beste itsasontzi bat ikusi nuen ¡Endika M. eta Iker S. ziren! Guk itsasontzi onena hartu, beste itsasontziko gauzak itsasontzi onenan sartu eta Txinako bidaian atera ginen. Bidaian, erremolino bat egon zen eta guk lortu genuen ateratzen, baina gutxiz. Janari asko genuen eta hirurentzako ondo.Txinara ailegatzean bota gintuzten gerra handi bat zegoelako eta oso arriskutsua zen sartzea. Santurtzira ailegatzean gure amak itxaroten zeuden, gauza guztiak kontatu genizkien eta jai handi bat egin genuen. Bukatzean atera nituenetako argazki onenak oparitu nituen eta hurrengo egunean nire klaseko umeei eta maisuari nire itsasontzia erakutsi eta buelta bat eman nuen beraiekin. Ailegatzean maisuak esan zuen:
- Ekarri al dut eskola guztia, kurtsotan, buelta bat ematera?, gero dirua emango dizut.
Eta nik esan nuen:
- Zenbat diru?
- 25 € kurtsoa.
- Bale
Egunak pasa egunak etorri 100 € lortu nituen 4 kurtsogatik eta aberatsa egin nintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario