viernes, 1 de abril de 2011

marinela

Ni marinela naiz eta Santurtzitik ateratzen naiz nire itsasontzian. Ezagutu nahi dut Gran Bretania, horregatik joango naiz Londresera Canal de la Manchatik. Portuan heldu nintzenean itsasontzia amarratzen nuen eta Big-Benera ikustera joan nintzen.
Datorren eguna nabigatzen nuen Circulo Polar Artico arte, hor laponiarrak ezagutu nahi nituen. Laponian hotz handia egin zuen eta horregatik joan nintzen Oceano Atlantikotik Republika Dominikanara. Heldu nintzenean bero asko egiten zuen eta joan nintzen hondartzara bainatzera. Hor hiru egun egon nintzen. Gero nabigatzen nuen Ozeano Atlantikotik Argentinara. Argentinan joan nintzen glaziarrak ikustera,oso politak ziren. Gero Australiara Ozeano Pazifikotik pasatu nuen kanguruak ikustera. Azkenean joan nintzen Keniara safari bat egitera. Hor animali asko ikusi nuen, lehoiak, jirafek, rinozeronteak …
Hortik etxera itzuli nintzen. Guztira urte bat egon nintzen nabigatzen. Datorren bidaia hegazkinez joango naiz bidaia itsasontziz oso gogorra delako.
DANI
27/03/2011

No hay comentarios:

Publicar un comentario