lunes, 4 de abril de 2011

marinela

NIRE BIDAIA ITSASONTZIZ


Nire aitak itsasontzi bat zeukan arrantza egiteko , itsasontzi txiki bat zen , baina oso polita .
Egun batean nik eta nire lagun hoberena Kepa arrantz egitera joan ginen. Nire aita gurekin etorri zen .
Oso goiz altxatu ginen eta Keparen etxera joan ginen bilatzera. Kotxean kañak,
janaria eta denetarik sartu genuen eta itsasontzira ailegatu ostean dena bertan sartu ,
kotxea ondo aparkatu eta itsasontxirekin abiatu ginen itsaso zabalera . Itsaso zabalean geudenean moterra itzali eta arrantzan ari ginen , kañak prestatu eta han egon ginen igeri
egiten.Oso egun ona izan zen , nik bi arrain harrapatu nuen , Kepa bat baino ez , baina nire aitak hamar arrain.

Gero historia asko eta txiste pila kontatu zigun . Oso egun ona benetan , gero ailegatzean
kotxean sartu eta Kepa eraman nuen bere etxera . Ni gauez, ohean sartu nintzenean pentsatu
nuen ze aita ona nuela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario