viernes, 1 de abril de 2011

marinela

Bidai bat itsasontziz
Nik eta nire familia itsasontziz bidai bat egingo dugu Santurtzitik Portugaleraino.
Morrison izeneko itsasontzian bidaia egingo dugu.Nik nire sortearen panpina eramango dut.Kamaroteetan instalatu gara,niri ez zait gustatzen,ez ditudalako lagunik jolastesko;guztiak nagusiak direlako.Nire aitak eta nire anaiak denbora osoa ematen dute arrantzan eta nire ama zorabiatuta.
Hirugarren egunean itsasoa ikusten nengoela;txalupa bat ikusi nuen eta kapitanari abisatu diot eta ohartu gara inmigrantez beteta zegoela.Laguntzeko itsasontzira igo genituen.
Haien artean bi ume zeuden nire adinekoak,baina oso zaila zen komunikatzea beraiekin euskera ez zekitelako,orduan erabaki genuen nik euskera irakastea haiei eta haiek niri beraien hizkuntza hitz egiten irakastea.Gure helmugara iritsi ginean, agurtu ginen tristura handiraz.Azkenenean oso bidaia polita izan da eta umeekin oso oso askar pasatu zait.

No hay comentarios:

Publicar un comentario