lunes, 4 de abril de 2011

marinela

ITSASOKO ARRAINAK


Ni marinela naiz eta Santurtzitik aterako naiz nire itsasontzian. Kantabriar itsasora joango naiz arrain mota asko ikustera. Gainera entzun dut argazki txapelketa bat dagoela eta dirua irabazi nahi dut.

Hiru egun pasa dira eta kostatik oso urrun nago. Hemendik ez da ezer ikusten, bakarrik arrainak. Oso politak dira. Txikiak eta handiak daude. Orduan argazki kamera atera, itsasontziaren beheko partean jarri eta argazkiak egiten hasi naiz. Iluntzen ari da eta ohera joateko ordua da. Gaur goiz altxatu naiz, oraindik ez da eguzkia atera. Arropa jarri, bazkaldu, kamera hartu eta azkar joan naiz argazkiak ateratzera. Bat-batean bale bat agertu zen eta azkar azkar argizki bat egin, eta ihes egin nuen.

Ailegatzen, txapelketara joan nintzen eta irabazi nuen ere. Azken argazkia ikusten ari zenean esan zuen: eh, gauza bat, zuk dakizu nori atera diozun argaizki bat?- esan zidan.
Bai, bale bati- esan nion. Bai, baina berari ere- esan zidan kartelari seinalatzen. Kartela ikustera joan nintzen eta jartzen zuen:(BILATZEN DA, BALE HILTZAILEA). Poliziei deitu eta bale hiltzailearengana joan ziren. Gero, zientzialari bat argazkiak ikustean, lana eman zidan.

Eta horrela berriro nago itsasoan argazkiak egiten, baina orain zientziaren alde.

No hay comentarios:

Publicar un comentario